Associazione Donne Romene in Italia – A.D.R.I.

Associazione Donne Romene in Italia – A.D.R.I.

Mesaj @”Te iubeste mama!”

Nu am putut sa nu va scriu si sa va felicit pentru proiectul “Te iubeste mama.” Sper si sunt convinsa ca primiti astfel de mesaje des, dar am considerat ca fiecare incurajare de genul asta este un impuls de energie spre lucruri si mai mari, asa incat am hotarat sa va scriu.
scrisoare-pentru-mama_e220458ff7_81a51901fc_015c3667c4
Eu am plecat din Romania la varsta de 16 ani in Statele Unite unde ulterior mi s-a alaturat si mama, insa anul fara ea a fost pentru mine un cosmar si cred ca relatia noastra a suferit mult din cauza acestei rupturi la o varsta foarte importanta in viata unui adolescent. Socrii mei lucreaza de 13 ani in Italia unde au plecat sa-i ofere fiului lor sprijinul pentru a merge la facultate si a avea un trai mai bun. Ar putea fi multe de spus despre cum a afectat lucrul acesta dezvoltarea lui emotionala si psihica. Acum avem o fetita de doi ani de care mi-e greu sa ma despart si cand o las la gradinita, nici nu imi pot imagina cum ar fi sa trebuiasca sa o las in grija altcuiva pentru o perioada mai lunga. Eu sunt studenta la doctorat in ultimul an la University of Michigan, specializarea mea fiind antropologie si istorie. Toata cariera mea din facultate si pana acum (in al 7-lea an de doctorat) mi-am dedicat-o celor de “acasa,” am incercat sa scriu si sa fac pe altii sa inteleaga transformarile prin care Romanii de rand au trecut in ultimii 20 de ani…nu politic, ci psihic, cultural, emotional. Ce inseamna ca un intreg oras sa se trezeasca in fata faptului implinit cu un complex industrial partajat, sectionat si inchis si ca urmare fiecare familie din oras sa piarda 2-3 membri care si-au luat inima in dinti si au plecat la munca afara.
Am dat peste proiectul dumneavoastra din greseala, tinand legatura cu biblioteca judeteana unde am gasit sprijinul si materialele necesare proiectului meu. Sunt profund impresionata de curajul si amploarea cu care v-ati implicat in vietile acestor oameni si ale copiilor lor.
Cat am stat in Romania m-am implicat in tot felul de proiecte, pentru educatie, pentru ajutor social etc. si multe dintre ele prin biblioteca Jud. Neamt. Mi-ar fi facut enorma placere sa contribui la proiectul dumneavoastra si daca pe viitor credeti ca veti avea nevoie de expertiza, mea intr-un fel sau altul, as fi onorata sa iau parte la aceasta cauza.

Cu nemarginit respect,

L.A.

Suntem onorati, va multumim si va asteptam cu bucurie alaturi de noi. Cu cat vom fi mai multi impreuna, cu atat vocea noastra va deveni mai puternica si se va auzi mai departe pentru a fi de suport persoanelor mai fragile decat noi.
Pe curand si numai bine!
http://www.teiubestemama.it

Un commento su “Mesaj @”Te iubeste mama!”

  1. damianusm
    11 giugno 2013

    L’ha ribloggato su Damiano Martorelli's blog.

Rispondi

